A zatem pokazuje wam skrypta na manarune
wchodzimy w notatnik
--Manarune pod Tibia 8.1 by Uzzio function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local mlvl = getPlayerMagLevel(cid) local lvl = getPlayerLevel(cid) local addmana = math.random(8, lvl) * 5 + 185 - 8*5 if mlvl >= 4 then if lvl >= 8 then doPlayerAddMana(cid, addmana) if item.type > 1 then doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1) else doRemoveItem(item.uid,1) end else doSendMagicEffect(frompos,2) doPlayerSendCancel(cid,'Musisz miec co najmniej 4 Magic level, zeby tego uzyc.') end else doSendMagicEffect(frompos,3) doPlayerSendCancel(cid,'Musisz miec co najmniej 8 lvl by, moc uzywac tej manaruny.') end return 1 end
Następnie zapisujemy jako manarune.lua w katalogu data\actions\scripts.
Teraz w pliku actions.xml dodajemy linijkę:
<action itemid="2270" charges="100" script="manarune.lua" />
Następnie znów otwieramy Notatnik i kopiujemy poniższy kod:
local combat = createCombatObject() setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_GREEN) local condition = createConditionObject(CONDITION_OUTFIT) setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 20000) addOutfitCondition(condition, 0, 230, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 231, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 232, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 233, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 234, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 235, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 236, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 237, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 238, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 239, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 240, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 241, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 242, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 243, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 244, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 245, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 246, 0, 0, 0, 0) addOutfitCondition(condition, 0, 247, 0, 0, 0, 0) setCombatCondition(combat, condition) local area = createCombatArea( { {1, 1, 1}, {1, 3, 1}, {1, 1, 1} } ) setCombatArea(combat, area) function onCastSpell(cid, var) return doCombat(cid, combat, var)
zapisujemy jako polymorph.lua w katalogu data\spells\scripts.
Potem wchodzimy w plik spells.xml
i wklejamy poniższą linijkę:
<rune name="Polymorph" id="2270" charges="100" lvl="10" maglv="20" mana="0" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" allowfaruse="1" script="polymorph.lua"></rune>
I to tyle
Offline
Fajny skrypt :> Taki jest na Tibia Tower Serv xD heh xD
Offline